piątek, 15 sierpnia 2014

Urodzinowa sukienka


Dziś urodzinowy post! Kończę 23 lata.... Sama nie mogę uwierzyć, że jestem już taka "stara" :D Zaliczyłam w sumie trzy "imprezy" urodzinowe, w gronie najbliższych. Nigdy nie robię sobie podsumowań, ani po Nowym Roku, ani po moim - kolejnym roku, ale muszę przyznać, że sporo fajnych rzeczy wydarzyło się od moich poprzednich urodzin ;) mam nadzieję, że wszystkie  moje życzenia się spełnią i już wkrótce będę realizowała swoje plany.
Dla was mam dzisiaj prostą stylizację z białą sukienką. Kupiłam ją w lumpeksie, pochodzi z kolekcji Conscious Collection by H&M. Do kiecki dobrałam efektowne szpilki i prostą bransoletkę. Włosy związałam w koczek, aby dobrze było widać ozdoby, naszyte na ramiączka sukienki. Jak wam się podoba? :)








Dress - H&M Consciuos Collection (similar here/podobna tu) | Shoes - HERE | Bracelet - By Dziubeka

34 komentarze:

  1. Słodka ta sukienka :) Fajny look.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna sukieneczka;) Wszytskiego najwspanialszego, dalszego owocnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 23 lata - super wiek! U mnie jest bardzo przełomowy! Wszystkiego co najlepsze, wielu wspaniałych decyzji i otwartych bram do spełnienia! Cudowna sukienka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto ale elegancko, jak dla mnie super :D

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz śliczną urodę-jesteś taka delikatna! piękna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor wlosów! Śliczna jesteś ! :) I wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty nadają zdecydowanego charakteru, dla mnie super :) Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieta nigdy nie robi się coraz starsza, tylko dojrzalsza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju wyglądasz jak taka nimfa albo wróżka *-* cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. spełnienia marzeń :) piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely style, that dress is like fluffy and really pretty.

    hugs,

    -V: http://mawabi-sabi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego co najlepsze! nie wyglądasz na 23 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę odwrócić wzroku od butów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna sukienka.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego ! Wyglądasz cudownie w tej sukience i napewno nie dałabym Ci 23 lata :p Wyglądasz na max.20 . Mam nadzieje , że jeszcze dułgo będziesz z nami tutaj na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna sukienka :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz cudowny typ urody :)
    wszystkiego najlepszego!
    +buty mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz pięknie, a sukienka .. co tu dużo pisać jest fantastyczna (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, wyglądasz tak delikatnie :) 23 lata, szybko mija czas, prawda? Raz jeszcze sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wszystkiego dobrego i duzo sukcesow w prowadzeniu bloga;) co do stylizacji jestem na TAK - taka lekka,swieza. Sukienka jest sliczna,bardzo mi sie podoba fason jak i kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym mieć znowu 23 lata ;) super czas, wszystkiego naj! :)
    Kolor sukienki idealnie pasuje do Twoich włosów i karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądasz w tak spiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna dziewczęca sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. no i oczywiście spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  25. życzę Ci więc wszystkiego, czego tylko możesz sobie zażyczyć :)
    wcale nie jesteś taka stara - jak będziesz miała moje 26 lat, to możesz zacząć tak pisać, ale póki co, to się jeszcze niczym nie przejmuj ;P

    sukienka jest prześliczna - niesamowicie pasuje do Twojego typu urody.
    bardzo ładnie i w naturalny też sposób kontrastuje z kolorem Twoich włosów.

    moim także zdaniem bardzo dobrze będzie się prezentować również z płaskimi butami - balerinami, sandałami itp.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale, delikatnie i bardzo dziewczęco
    Przesyłam wielkie buziaki z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz bajecznie :) śliczna sukienka, od dzisiaj jestem Twoją fanką na fb i na blogu :)
    Zapraszam do siebie :) http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz pięknie! ; ) Cudowna lekka sukienka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i jednocześnie informuję, że komentarze zawierające wulgaryzmy oraz te bezpośrednio mnie obrażające nie zostaną zaakceptowane. Odróżniaj krytykę od plucia jadem.